Kızlar sizde de bu varmı merak ediyorum oğlum 1 ay sonra 2 yaşına girecek büyüdükçe beni o kadar yoruyor ki çok hareketli yerinde duramayan bir çocuk bir yandan bir an önce büyüse rahata ersem diyorum ama bir yandanda büyüdükçe küçüklüğünü özlüyorum annelik ne değişik bir duyguymuş onu anladım dünyanın en zor ama en kıymetli şeyi annelik bence annelik duygusunu tattıran Rabbime şükürler olsun