Snglyz İyi akşamlar. 5.5 aylık kızım göbeğinde kızarıklık var ve sıvı geliyor. Doktor nitrat ile yakılması gerekebilir dedi. Nasıl bir şey bilgisi olan varda lütfen yazabilir mii
Aslihn0707 Snglyz benim kızım yeni doğduğun da göbek deliği tam iyileşmemist kanama vardi k vitamini yaptılar birde büyük boy kibrit gibi birseyi ısıtıp bastırdı eğer aynı işlem ise basit oluyor korkmaniza gerek yokk
Sapsikanne Snglyz benim oğlumun da göbeğinde sıkıntı vardı 3 kere yaptılar gümüş nitratla ağrılı bir işlem değil korkmayın
Ececan2006 Snglyz bizimde 12 gunluk falndi 3 saniye suren bisey hic aci vs de olmuyor aglamadi bile benim oglum