bsratetik salgın mı var bilmiyorum herkesten duyuyorum özellikle çocuklarda. Benimde kızım kreşe gidiyor önce onun gözleri öyle oldu bi uyandı şişmiş akmış açılmıyor gözleri doktora gittik mikrop kapmış antibiyotik damla ve merhem verdi ardından 3 aylık oğlum aynısı oldu ona da farklı verdi mutlaka gidin göz bu ihmale gelmez. Sürekli ılık suyla sil dedi öyle yaptım