Merhabalar benim de çizmişti iyileşmesi biraz uzun sürebiliyor. Ama baya hafifledi benimki. Doktor yara izi gibi düşün demişti çiziilen yeri o sebeple zaman alıyor. Benim 6 ay olmuştur başlarda çok rahatsız ediyordu şimdi nadiren yanma oluyor muhtemelen 2-3 aya tamamen iyileşirim. Benimki sanırım derin bir çizikti. Düzenli göz damlasını kullanırsanız daha hızlı iyileşir benönemsemedim çok. Hatta doktorum anne hastalığı bu demişti hep bebekler patmak sokup çizermiş böyle