Merhaba sevgili anneler 2.5 yaşında oğlum bugün 2. Doz bexsero aşı oldu ilk olduğunda sorun olmadı ama şuan iğne olduğu bacağında ağrı var ve uyurken bile oynatmıyor oynattığı anca acıyor diye uyanıyor.Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?Acile götürmelimiyim?İğne olduğu yerde olağan dışı birşey yok korkuyorum 😢