Merhaba güZel anneler. Doğum yaptıktan sonra kontroller esnasında doktorumuz aşı kartına bir takvim hazırlayıp vermişti özel aşılarım ve diğerlerinin. Rota da rotarix i 2 ve 4. Aylarda memnejitte bexsero 3 5 ve 13 te Menactra da 9 ve 14 te olacak şekilde. 2. Ayda rota yaptıramadık 15 aralıkta bexsero ve rotayı birlikte yaptıracağız inşallah sordum doktora sakınca yok dedi. Benim merakım bunlar neye göre farklılaşıyor mesela neden nimenrix değil onun ayı daha önceymiş sanırım koruması aynı mı oluyor? Bide yaptıran anneler varsa birlikte yan etkileri oluyor mu? Yavrunun 2. Ay aşısından sonra huyu değişti zorladı bizi şimdi nasıl olur bilmiyorum ama 🫣