Hayırlı geceler Öncelikle kızlar. Ben de gebelik belirtileri vardı bugün erken gebelik testi aldım ha negatif çıktı. Koku hassasiyeti var kasık ağrıları var mide bulantısı var. Yumurta yaptığımız zaman midem çok fazla bulanıyor. Kadın doğuma mı gitsem yoksa bir dahiliyeye mi güvensem bilmiyorum.karnimda da sanki tekme atma gibi bir şey oluyor bağırsak hareketimi anlayamadım