Merhaba 3 aylık bebeğim bugün hiç olmadığı kadar huysuz ve yaramazdı. Her şeye ağladı hep kucsk istedi uyumadı. Bütün gün emdi-kustu-ağladı-emdi-kustu-ağladı. Hala uyuyamıyor, uyuttum güya ama ağlıyor sürekli kendini uyandırıyor uykuda elini emmeye çalışıp. Bütün gün kıcağımdaydı, kucakta da durmadı kollarım koptu. Bütün gün 10 dk bile dinlenmedim. Terden 5 kere bütün kıyafetlerimi değiştirdim afedersiniz ama iç çamaşırıma kadar. Ara ara bana aşırı sinir geldi ama saniyelik içimden. Sonra da üzüldüm kendime kızdım şimdiden 1 günde sinirlendiysem ilerleyen zamanlarda daha kötü günlerde ya bebeğe yansıtırsam diye.. Böyle hisseden var mı yoksa hiç saniyelik bile sinir gelmiyor mu içinize :(