Güzel anneler merhaba,
Oğlum çok aktif bir bebek gün içinde bitip tükeniyorum bazen gece yarisina kadar uyumuyo ama uyuduğu an galeriye dalıp ilk aylarina gidiyorum fotoğrafın çekildiği ana gidiyorum ve çok garip bi hissiyata bürünüyorum böyle sıcak basıyo kalbim pır pır ediyo :) günden güne büyüdüğü için hem mutlu oluyorum hem de üzülüyorum ne eşsiz bı duygu bu annelik.. sizler nasılsınız, nasıl hissediyorsunuz onlar uyuduğunda tabii bitik şekilde uzanmak yorgunluktan bayılmak buna dahil 😂🤭