Kızlar daha yeni alerji postu açmıştım şimdide bebeğim yataktan düştü çok yüksek değildi yan şekilde düşmüş kafa üstü düşmemiş 2 dk mama suyu koyup gelecektim inanılmaz kötüyüm çok ağlamadi kucağıma alınca sustu herhangi bir morluk kızarıklık vs yok yarım saat oldu düşeli kusmasida yok çok şükür uykusuzluktan çok husursuzlandi şimdi uyutuyorum inşallah birşey olmamıştır çok üzgünum 😪😪😪