Çamaşır makinemde bir iki seferdir yanık kokusu ve duman çıkıyor servisi çağırdım çok fazla çamaşır atılmış sıkarken lastik sürtmüş o yüzden dendi fakat 2 3 parça bişey atsamda aynı şey oluyor başına gelen var mı alev görmedim ama ya ben farketmeden alev alırsa ne yapmalıyım başına gelen var mı