Merhabalar 5 aylık bebeğim gece uykusuna geçerken çok zorlaniyor. 2 gündür gece saat 2 den aşağı uyumuyor.
Bir karar aldım bugün ve bebeğimi sabah 07.30 da uyandırdım. Ama görmeniz lazım uyku akıyordu yavrumun gözlerinden bayılacak gibiydi salonda hep uyanık tuttum. İkinci uykusunu da 09.30 da yaptı ve öğlen 12.00 gibi kalktı. Öğleden sonra da 1 saat uyudu.
19.30 da iyice uykusu geldi ve uyumasına izin verdim. 22.00 da kalktı ve şu an hala uyanık. Bir türlü oturtacak gece uykusunu. Önerilerinizi bekliyorum hanımlar. Çok yorgunummmmm yardım edinn