Bebegimm1 berosunannesi tam 2 aylikken goturdum doktor 2.ayda daha net sonuc alicagini soyledigi icin
Teemo07 berosunannesi ben 1 kez götürdüm o da 2.5 aylıkken. Geç kaldım sanıyordum ama doktor bu zamanlar olması gerekiyordu demişti.
NewMaman Risk faktörü olanlar 3-4 haftalıkken gitmeli, diğerleri 1.5-2 aylıkken gidebilir. Risk faktörleri de ters geliş, hamilelikte su azalması yaşayanlar vs
Ecemilay berosunannesi özelde etken bakıyorlar ama 2 aylıkken götürün derim bebek daha çok toparlanmış oluyor daha sağlıklı olur biz hem özele hem devlete götürüyoruz kızımızı bende bi sağlıkçıyım büyüsün öyle gidelim dedik daha yeni götürücem