Merhaba,
kızım 44 günlük.Bugün tam 2 defa 10 dakikalık uyuma dışında 15 saat boyunca hiç uyumadı.Doktoru biseyi yok,gaz sancisi dedi ama ben bittim,tükendim.Üstelik annemle esim de evde degillerdi.Bi ara o kadar kötü oldum ki kendimden gectim ve ona sesimi yükselttim.Saniyesinde ne yaptigimi idrak ettim ama vicdanen cok kötüyüm.Aramizdaki bagi zedeledim resmen,cok cok kötüyüm.