Yani bir haftadır mız mizlik huysuzluk tavan. Gece uykusuna dalması zaten sıkıntiliydi şimdi çok çok feci. Destekli uyutuyorum sallayarak. Geceleri çok zorluyor. Hem emziriyorum hem uyku müziği açıyorum hala çıldırıyor. Şaştım kaldım bu ne ya ne zaman düzene girecek bu hayatım bitmiş gibi hissediyorum ya her gün bir öncekinin aynısı hep daha kötüye gitme. Kafayı yiyeceğim artik