Sekerbadem Merhaba, bebegin poposunda beyaz nokta nokta lekeler var.internette mustela pişik kremi şikayeti olarak beyaz noktalı sivilceleri söylemişler. Aynı şikayetle karşılasan var mı? Ben de mustela kullanıyorum ürünle mi alakalıdır?
berna5225 Sekerbadem merhaba bebeğiniz ne kadarlık ve ne zamandır mustela kullanıyorsunuz benim de bebeğim 2 aylık 1 haftadır pişik olduk o yüzden soruyorum
tazeannee_ Sekerbadem mustela almıştım bende bize hiç iyi gelmedi beyaz noktalı sivilceler oluşturdu bidaha kullanmadım
Mutlubebekannesi Mustela bizede hic iyi gelmedi sürüyorum pişik olunca hiç bir faydası yok bepantol çok iyibheldi