Kızlar dünden beri ateşim 40 derecelerde geçiyor çok üşüyorum titriyorum ama vücüdumdan da ateş çıkıyor gibi hissediyorum boğazım acıyor sanırım grip oluyorum 2 aylık bebeğim var ve ezmiyorum böyle süreç geçiren var mj acaba hastalığı geçirmek için siz neler yaptınız ve bebekle temasınız nasıl oldu bebeğe geçmesinden çok korkuyorum