kahvekokusuu Naciyeylmz bebegim dogdugunda ilk onu almıştım göz yakmiyordu sonra bitince ikinciyi aldık göz yaktı sanırım sahtesiydi bi daha da almadım zaten hakikisi göz yakmiyor yani
yareninannesii Naciyeylmz kızım 2 yaşına girecek önümüzdeki ay doğduğundan beri pembesini kullanıyorum hem yumuşacık yapıyor hem De gözünü yakmadı hiç. Dalin cok sertleşme yapmıştı
Yigitannesii Naciyeylmz çok memnunum doğduğundan beri kullanılaniyorum. Saçı yumuşacık ve parlak yapıyor gerçekten ve goz yakmıyor
yareninannesii Naciyeylmz bitane civilden almıştım vallahi bitane de normal marketten migrostu sanırım