Epilepsi o kadar basit değil malesef 11 aylık bebeğimde epilepsi var ve öyle titreme felan değil de dalma donma vücutta kasılma ve donma oluyor gözleri kayıyor ve morariyor ellerini kilitliyor. Epilepsi zor bir hastalık ve nöbeti en az 2 dk sürüyor. Vitamin değerlerine baktırın ben epilepsi olduğunu düşünmüyorum