Annekizz_ 2 tür aşı varmış biri 3 tane diğeri 2 tane oluyormus siz hangisini yaptırdınız? Olması gereken nedir ? 😌
Teemo07 Annekizz_ ikisinin birbirinden farkı yok, sadece biri 2 doz diğeri 3 doz demişti doktorumuz. Ben 2 doz olanı yaptırdım.