Bir arkadaşımız yazmış yukarıda sağdığınız miktarla bebeğin emdiği bir değil, sağım miktarına göre süt var yok şeklinde değerlendirmeyin lütfen. Göğüsler bir süre sonra bebeğin tükettiği kadar süt üretiyor ve ilk dönemlerdeki gibi sertlik olmayabiliyor. Siz çişli bez sayısı ve kilo alımında sorun yoksa süt arttırma yöntemlerini deneyebilirsiniz. Bende beyaz dut kurusu, bestlak, anne çayları çok etkili olmuştu. Ayrıca 2 saat beklemiş göğüsten ben de 60 ml civarı süt çıkıyordu, 6 ay olmak üzere kilo gelişimi gayet iyi. Sütün miktarı kadar kalitesi de önemli diye düşünüyorum ben. Sağlıklı beslenin, iyi hissedin güzel olur zaten🤍