Her zaman ninni dinlemek ister telden malesef. Hastalıgı döneminde alışmıştı. Ama yine de uykuya bi türlü geçemez pış pış yaparım vs bi şekilde uyur ama saat başı uyanır emerse tekrar dalar. Emmezse dalmayan bi bebe benimkisi. 19 aylık. Bugun ilk defa gittik odaya beş altı tane kitap okudum yatağında. Sonra ninni söylemeye başladım bi baktım uyumuş. Biliyorum bi saat sonra uyanacak ama buna bile okadar mutlu oldum ki:) keşke hepten düzelse uykuları Allahım çok mu şey istiyorum🙏