Ne yaparsak yapalım yok yemiyor yaklaşık 1 haftadır bebeğime devam sütü,elma,muz dışında çorba,yoğurt,yemek vs hiç birşey yediremiyoruz,ağzında saatlerce tutuyor artık öyle bi noktaya geldi ki bazen tükürüğünü bile lokma sanıyor sanki.Demir ilacı,d vitamini kullanıyoruz bunun dışındaki önerebileceğiniz bişeyler var mı?