Merhaba anneler. Bebeğim 2 yaşında kardeşi olduğunda 3 e yaklaşmış olacak. Birinci bebeğimi 5 yaşına kadar büyütmek yanında olmak diğerini de 2 yaşına kadar büyütemek hamilelik sürecini evde geçirmek için arka arkaya olsun istedik. (Kamuda ücretsiz izin 2 yıl) Bile isteye yaptık yeni öğrendim hamile kaldığımı hamilelik psikolojisinden midir nedir yavruma çok üzülmeye başladım içten içe hala emiyor ve hala bana çok bağlı :/ hata mı ettim diye düşünceler beynimi kemiriyor içimi rahatlatır mısınız :(