lovemomm Bebeğim 4. ayında sadece 300 gr almış niye bu kadar az kilo aldığını anlayamadım çok üzüldüm
Hadianne lovemomm benim bebeğim de 400 gram almış ebe ay ay düşer kilo alımı sıkıntı yapma demişti kilosunun iyi olduğunu söyledi
Cisem1_2 lovemomm aynıyız ya 4 aya kadar hep 1 kilo ve üstü 4. Ay bı gittim sadece 300 Gr ağlamıştım hatta hastanede tansiyonum düşdu…neden böyle oldu yetemedim bakamadım diye doktor normal dedi ama gelse anneye anlat bakalım bu ay nasıl olacak 🥺
Hadianne lovemomm ilk başlarda 1′ er kilo almalarına alışınca bi anda bana da düşük geldi ama çok harektlendiler artık ayaklar kollar bi an olsun durmuyor 😂