Sahrabalam Cumartesi gece yapmıştım unutmuşuz dolapta içmemizde sakınca olur mu acaba emzirdiğimden beri herseye aşırı pimpirikli oldum
limonkolonyasi Sahrabalam tadında bozulma yoksa sıkıntı olacağını zannetmiyorum tavuklu ise tüketmeyin ama
lceLady Sahrabalam 2 gün içilir. Dısarıda kalmadıysa sıcak ortamda içilir. Kaynatın üzeri köpük köpük oluyorsa bozulmuştur
busraakrntas Kaynatın çorbayı bakın tadına birşey olacağını zannetmiyorum. Dışarıda sıcak ortamda kalmadıktan sonra bozulma vs olmaz
Deletedmom_37 Sahrabalam biz içiyoruz sürekli ısıtmadiysaniz sorun yok bi yemeği 2 gunluk yapıyorum zaten
papatya_1125 Sahrabalam ıspanak çorbası hariç içerim çünkü ıspanağı ikinci defa ısıtmak çok tehlikeliymiş
Gamzedagyeli Sahrabalam için tabi nolcak bozulmaz hatta ben genelde çok yaparım atarım dolaba icicegimiz kadarını ısıtır içeriz ⅔ gün icebildigimiz kadar ısıtır tüketiriz