dun aksam cikti karsima bu video o kadar agladim ki gercekten oyle dokunmayin kirmayin uzmeyin vallaha bizler cok kirligan col zarif naif insanlariz gercetken ogul annelerine sesleniyorum bebeklerinize sevgiyi merhameti oyretin onu sevgi dolu toplumda buyutun yazik etmesin gelecek hayat arkadasina guzel insan olmak aslinda zor degil vallaha zor deyil birine kendimce agir laf etsem gunlerle kendime gelemem ama bazi insanlar futussuzca o kadar hiss etmediyi duygular uzerine konusuyorlar ki gerkcekten nutkum tutuluyor..Kiz bebeklerimizi oz guvenle buyutelim onlari daha cok sevelim ki,kimseden bir sevgi beklemesin sevgiye ac olmasin..Soran olsa esimize kayinvdemize fln ne is yapiyorsun tum gun evde hic derler ama sabahtan aksam yatagima uzandigimda topuklarim sizliyor bebege bak evin isi utusu camasiri 3_4cesit yemek temizlik sil supur toz al bebegi doyur vallaha kendime zerre vaktim kalmiyor ve benim durumumda kac anne var biliyorum..Onlara guzel davranmali her kes gonlunu almali sevmeli..Gercekten bazen bagirasiya bu kelimeleri soylemek istiyorum
Annelere dokunmayin!!!!!