Kubralyaz Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık sürekli yüz bölgesinde egzama çıkıyor kortizonlu krem kullanıyorum doktorumun önerisi ile geçiyor gibi oluyor ama farklı bir yerde yine çıkıyor. Önerebileceğiniz bir krem ya da daha farklı birşeyler var mı acaba?
eymenefe35 Kubralyaz benimde oğlum atopik egzama her gün yüzüne bebe yağı sürüyorum ve hametan krem kullanıyoruz yüzüne ıslak mendik kesinlikle değirmiyorum gece kullanıyorum kremi sabah uyanınca pamuğu ılık suyla ıslatıp yüzünü temizliyorum daha slnra bebe yağını sürüyorum cildi emdikçe tekrarlıyorum daha az çıkıyo ve kızarıyo bebeğimi de rahatlattığını düşünüyorum
Brnbckc Kubralyaz benim bebeğimde 9 aylık yüzünde var ama doktorumuz hipokort isimli kortizonlu kremi vermişti ama 5 günden fazla kullanmamam gerektiğini söyledi, bol bol nemlendirebilirsin dedi. Siz nasıl kullanıyorsunuz?