Teemo07 Bizede eczacı, dediginiz gibi aşıdan önce ilaç vermeyin demişti. Çünkü bebekler bu şekilde bağışıklık kazanıyor. Bırakın vücudu zararlı mikroplarla savaşsın demişti. 38 olursa o zaman ılık duş vs. yapın en son başvuracağınız antobiyotik demişti.