baltopagasii Azram_2021 ha ben Ankara’da sandım. Okadar kötü olduki sonradan kabarci dugurcuk dugurcuk oldu deriz biz öyle oldu kortizonlu krem sürdüm valla birde şurup vermişti doktor ondan verdim