Kızlar oğluma eşofman takımı almıştım hastanedeyim kargo geldi dedim kapıda bebek arabası var bırakın tamam dedi kapı sifrsini verdim birakcakti evde yoktum geldim baktım kapıda kargo yok ben şok kargo teslim edildi diyor bide kontrol ettim şimdi apartman da kamera var hiç kimseyi de tanımam 4 senedir otruyromda öyle bebeği olan alacak kmse yik yani anlamadım kargocu birakmadimi