Kizlar selam bu sefer bebek değil konu anne 🤦 gözümde iki aydır alt kısımda pınara doğru kızarıklık hafif şişlik çıktı bir anda geçer gibi oluyor geçmiyor doktora gittim ilaç veremem ilaçların reçetesi emziren annelere yasaklı dedi anca evde çay falsn koy dedi başına gelen var mı göz yaşı tıkanmış dedi sadece fikri olan?