Kızlar 11 aylık kızım bugün 7. Defa büyük tuvaletini yaptı ishal karnı ağrıyor ağlıyor muz verdim patates hasladım versin yogurt versin ağrı kesici verdim ama yok geçmedi 4 tane dişimiz var yine cıkıyor ama ondanmı salgınmı bilmiyorum işdah tamamen gitti kaşık kadar kaldı 9 kilo 1 aydır ki hastalıkla uğraşıyoruz yarında geçmezse dr götüreceğim sizin fikriniz nedir varmı bizin gibi olan bebişler