Mthnmmy Merhaba, anneler bebeğim 10 aylık 6 aylıkken sünnet oldu, 1 haftadır pipsinde morluk var hafiften, doktor bir krem yazdı,uzmana götürmeyi düşünüyorum, yaşayan var mı yardımcı olabilecek bir sorun yoktur,ciddi değil mi ?
Aslicamm Mthnmmy merhabalar, ben daha önce burdaki postlarda görmüştüm bezli olduğu için morluk olabiliyomus yazmislardi
Ygzz Mthnmmy oğlum 2 aylıkken oldu lokal anesteziyle onda da morluk oluştu daha sonradan geçti kendiliğinden doktor iğne morluğu demişti
Aslicamm Mthnmmy sebebini yazmamislardi maalesef ama bi 8-9 kişi bizde de öyle doktor bezli diye oluyo demişti bakayım eski postlara bulabilir miyim