anestod Scottishler de birde sahip belirleme huyu var ya benimki beni görüyor öyle. Mesela eşime gitmez, yatağa gidince ben arkadan gelip yatar benle yada gece gelir yalar,mirildar filan. Ama eşime yapmaz, oğluma da yapmıyor. Ha zarar da vermiyor. Oynar onla ama genelde kaçmayı tercih eder. Ağladığında bazen gidip yalar bazen sesinden odadan kaçar. Sonuçta bebekten önce geldi 29′unda 1 yıl olacak. Oğlum Şubat doğumlu. O arada 7/24 benle oynuyordu. Şimdi ilgi azaldı. Dışarı merakı başladı. Yine de kısırlaştırma gerekiyor sanırım artık bu akşam 30 dk miyavlayarak gezdi. Şuan benle yatiyo. Birazdan kalkınca yine miyavlar kesin