Kızlar kızım pazar günü bronşit nedeniyle klamer antibiyotik ilacına başladı dün birde bugün kullandım bir saat önce yine verdim az önce yemek verdim uyutum öksürerek uyandı kustu ve balgam da çıktı biraz bu iğleşme belirtisi mi lütfen bileniniz varsa beni bilgilendirme bilirmi