anonimhanim_ Bende kayınvalidem sayesinde tanıştım o kremle bende işe yaradı tum cilt tiplerine uygun diye biliyorum ama sadece sivilce üzerine kullanırsın bunun bide bebekler için olanı var pişik için kullanıyorum oğlumda hiç pişik olmadı bu zamana kadar bu ikisi diğeri leke için 