Prensesmelek Bır hafta sonra 1 aylık olucaz doktro goturucem ozel asıları varmı bu ayda saglık ocagıda cagırdı cunku ası ıcın 1.ayda nelere bakıyor doktr acaba🥰
Emily37 Prensesmelek benim kızım 33 günlük.1 aylıkken kendi doktoruna rutin kontrole gittik genel ölçümleri yapıldı.bugünde sağlık ocağına gidip hepatit b aşısının 2.dozunu olduk.özel olan aşılar menenjit ve rotavirüsü onlarda 3.ayda yapılıyor canım.
Satiyeakinci Bebegim 36 gunluk. 1. Ay kontrolune gitmedik. 1. Ay asisi icin saglik ocagina gitmistik. Hepatit b 2 oldu. Kilosuna boyuna kafa cevresine bakildi.