Miraninannesi77 vermemelisiniz , Her besinin. Verilme zamanı var , bu besinler ileriki yaşlarda mide rahatsızlığı yapıyor , reflü vs vs. İlerleyen yaşlarda böyle çıkıyor 😟biz anneler. Tatsın istiyoruz ama , maalesef onlar için zararlı yıkayıp krem sürün 2 güne geçer şnşaAlllah