Masallkiiz 2prenss_annesieliff_ aminnn inşallah emin olun herkesin tepkisi ağrısı farklı belki hiç olmaz sizinki inşallah 🥺🤲🏻
Mamaftma Masallkiiz ben rahatım ikinciyi büyütünce insan rahatlıyor 😀 ama benimki de iyi değil yani bakmayın yanlışlık oldu bir daha dikkat ederim
AzrArya Masallkiiz merhaba geceniz nasıl geçti acaba ? Benim ki de bugün oldu sol bacağı ağrıyormus gibi ya pek oynatmıyor ve dokununca agliyor 😔Bende calpol verdim şimdi 1 çay kaşığı
Masallkiiz AzrArya iyi gelir uyur biraz ağrısni alır endişe etmeyin Rabbim şifa versin benim kız hala huzursuz oluyor ağrısı var ateşi olmadan vermiyorum ama siz yarın sabah bir çay kaşığı gene verin bende vermiştim öyle biraz daha huzurlu oldu
birtatlivera Masallkiiz Huzursuzluk olunca da verin demişti bizim hemşiremiz. Ben de çok ağlayıp huzursuzlanınca önerilen miktarda vermiştim. Rahatlatmıştı. 🌸
Masallkiiz birtatlivera evet bende öyle yaptım çok şükür ama bu 2 gündür hala huzursuz ben çok ilaç tercih etmiyorum küçük diye çok ağlamadı birinci gün gibi vermedim ama ağlarsa veririm hemen etki ediyor zaten