Kızlar oğlum sünnet olalı 1 hafta oldu. Burayada yazdım ama kimse cvp vermedi allah rızası için sünnet olduktan sonra dikişlerinin bazıları düştü üstü su falan topladı buraua kadar hersey normal sonra o baloncuklar patladı. Kremleri 6 gün kullandım antibiyotiği 1 hafta. ( doktor bize gün belirtmedi bizim de sormak aklımıza gelmemiş) oğlumun pipisinin başındaki deri soyulmuştu kıpkırmızı derisi kaldı sadece. O soyulan deride asağı doğru indi ve düşmedi orada kaldı. (Düşmesi gerekiyormu bilmiyorum) iyi baya düzeldi derken bugun penis başı krem rengi yanık gibi bir hal almaya başladı. Nasıl desem yanık gibi ama beyaz. Kabuklanma desem değil. İltihaplanma desem sanki oda değil.. sizde de böyle bisey oldumu aşırı korkuyorum. 2 gündür zeytinyağı damlatuyordum. Ondan sonra oldu sanırım. Sizde de böyle birsey oldu mu lütfen süreci paylaşın bu gece uyuyamam yoksa ☹️ doktor kontrol falan yok yazmış kapıda. Acil olmadıkça gelmeyin demiş. İlk çocuk çevremde hiç bilgili kimse yok soracağım lütfen yazın