-NilsMom-
Sevgili anne, kabızlık büyük dert gerçekten. Benim kızım da katı gıdaya geçtikten sonra çok zorlandığı günler oldu. Şu an 16 aylık hala da tam olatak çözemedik.
Lif tüketimi ve su çok ama çok önemli.
Lifi de pok çok kabuklu yaş meyveden alabilir. Bu aralar hurmanın zamanı, işe yarar.
Bir de benüm kızımda üzüm çok işe yaradı, kayısının pek faydasını görmedim.