Merhaba. 3,5 aylık bebeğim var. Daha 1 aylıkken sağ göğsümde süt bitti şuan sağımla max. 10 damla geliyor. Meme boş olduğu için asla ağzına almıyor bebeğim. 1. Ayda mama takvyesine başladık. Şu 2-3 haftadır sol göğsüm sertleşmiyor iyice yumuşadı sağdığımda 90 cc garanti çıkardı şimdi 20 cc ye düştü , emzirme çalışıyorum o göğsümü fakat bebeğim ağlıyor kafasına çeviriyor anca gece uykuda falan bazen emiyor dolayısıyla süt üretimi de azaldı. 3 saatte bir düzenli sağamıyorum çünkü çocuğa tek bakıyorum onunla ilgilenmekten vaktim olmuyor. Emzirme danışmanından yardım alsam sütüm artar tekrar emzirmeye dönebilir miyim? Günlerdir dert ettim kendime bebeğimi emziremediğim için. Birlikte doğum yaptığımız arkadaşlarım emzirirken ben mama vernce kendimi kötü hissediyorum. Aslında ben de mamayla büyümüşüm ama çevrem sanki mama verince kötü anneymişim gibi muamele ediyor. Napayım sizce?