Kuzularinanasi Bengimn evet burnu falan aciliyor ferahliyor mutlaka yaptiririm.hasta diye banyosunu ertelemem
eylul19 Bengimn evet aldırıyorum rahatlatıyor .uzun sure tutmayınca ve yeterlı ısıdaysa su ve ev ztn hıcbırsey olmaz dus almaktan
Ozlem2904 Bengimn oğlum şuan hasta ve en çok banyoda rahatlıyor. Aspiratörle temizletmiyor burnunu bende kafasına bol bol su döküp temizliyorum burnunu 11ay 6gunlik
Arsima19 Suan bu konuyu düşünürken bu postu gördüm. Kızımı yıkayınca burnu hırıltı yapıyor diye nsan korkuyorum ağlıyor boğuluyor yıkanmak istemiyor
Balkupum2505 Bengimn bize doktorumuz hastayken sık yıkayın der hep. Cok iyi gelir dedi. Banyo yaptirmak hasta etmez zaten evin ici cereyan vs yapmadikca