2prnses1prens Bayanlar bebeğim 3 aylık emerken cuk cuk ses çıkartıyor gögüsü tam kavrayamıyo desem biberonda da aynısını yapıyor dil bagı oldugumu nasıl anlayabiliriz
Elifterzii 2prnses1prens Merhaba. Neden ses çıkardigini buldunuz mu acaba benim bebegimde emerken ses cikarip hava yutuyor ve memeyi reddetmeye başladı anlamiyorum neden oyle yaptigini
2prnses1prens myemye_12 genelde dil bagı oldugu zaman yada tam kavrayamadıgı zaman olur diye biliyorm ama başka nedeni vardır belki ama biberonda da aynı sesi çıkarıyo
myemye_12 @2prnses1prens şuan biberon tutmuyo ama ilk zamsnlarda biberon kullanırken bizdede ses çıkıyordu emerkende dediğiniz gibi oluyo bir kaç kişi hava tutuyo kavrayamadigi için demişti oda gaz yaparmis
2prnses1prens myemye_12 bi kaç gün snra kontrole gidecez ozaman soracagım ama bilemedim bizimde nadir kullanıyo biberon genelde emiyo
myemye_12 @2prnses1prens sorun bakalım ama sanmıyorum bir sorun olduğunu tam kavrayamiyodur diye düşünüyorum
2prnses1prens Elifterzii öğrendim canm sütüm drnumuz sütün çoktur tazyiklidir hzıına yetişemiyordur diyor ciddende süt salımı oldugu zaman çok yapıyo o sesi
Elifterzii 2prnses1prens Hımm bunun olmaması için neler yapıyorsunuz? Önden sağım yapın diye duymustum
2prnses1prens Elifterzii sütü ve tazyiği dahada artırır sağım emzirirken geriye yaslanıp makas yaparak emzirmeye başladım