Sarı renkli ve muhallebi kıvamında sırtına kadar taşan türden ve hergun yapiyor, bir aydır böyle, bebegim 4 aylik oldu, önceden kakasını iki,uç günde bir yapardı ve kıvamı böyle değil normal kaka şeklindeydi, bu normal mi, sizin bebeklerinizin kakası nasil