Ben 2,5 ay önce normal doğum yaptım 40gün kanamam oldu sonra bitti gibi ama arada bir lekelenme gibi geldi yani şu zamana kadar doğru düzgün bitmedi diyebilirim. Şuanda adet oldum sanırım kanamam fazlalaştı umarım adetim düzene giriyordur artık çok bunaltıcı bi durum ve çok halsiz bıraktı artık.