Kızlar merhaba , bebeğim 2 aylık nasipse 1 ay sonra işe başlamam lazım bebeğim sürekli meme de olduğu için elektrikle sağım yapsam da süt çok az çıkıyor. Emme se uzun uyusa süt birikip sağım yapıcam ama fırsat bırakmıyor. Artık stok yapmam lazım önerileriniz var mı nasıl bir yol izleyebilirim? Hem bırakıcam diye üzülüyorum hem de süt bırakamazsam iyice kötü olucam lütfen yardım :(