Bir kaç gündür aciyirum post oğlumu kreşe verdim diye bugün 5 gün ama 3 gün ara vermiştik o yüzden bugün baştan başladık gibi oldu ama beni bugün bırakmak istemedi sınıfa benide götürdü ama bireysel şuanda . Bu durum normal.mi ben pes edicem diye korkuyorum