deniiiza yarından sonra 1 yaşına girecek benim kızım yürümek dışında her sey var 😂 anne baba dede mama anneanne gel hadi attı meme çiş şşşt ve bir kaç anlam veremedgm kelimeler . Oyuncakları aloo deyince kulağına götürüp babaaa gel diyor gkfkdkkd kulakların nerde diye saçma bir şarkı söylüyorm ona , kulaklarını gösteriyor , gel gel bay bay çak alkış hepsini yapıyor , arada kendisi yiyor önüne bir şey koyduğumda . İşaret parmağını kullanıyor ben ona işaret parmağımı sallayıp hayır hımmm yapıyorm o da bana sallayıp hımmm yapıyor , anneni seviyorsan alkışla diyorm alkış yapıyor ,seni babana bir bir sölicem deyince parmağı ile diğer parmaklarını sayıyor 😂oyuncakları ile amacına uygun oynuyor hatırladıklarım bu kadar:)